Aegnor: Sorry, nevýhoda psaného textu, možná se taky nevyjadřuju moc pochopitelně. Mezi těmi systémy je samozřejmě rozdíl v popisu jednotlivých akcí v bojové scéně. Nicméně troufnu si říct, že tu postavu bolí stejně ztráta pětiny životů v DrD, jako poloviny životů v GURPS. Jen GURPS na to má mechaniku, jak to zohlednit v další bezprostřední akci, DrD ne. Ono totiž po podání první pomoci po boji můžeš zjistit, že obě ta zraní mají vlastně stejný dopad na výslednou kondici po boji, tedy že i to zranění v GURPS za polovinu bylo spíš několik podlitin a naražený sval, který šel pomocí masti rozmasírovat. Jo, budu asi pár dní kulhat, protože to bolí ... v DrD u GURPS.
S tím časem souhlasím, ale feeling to nijak neovlivňuje. To víc ovlivňuje feeling to, že v DnD nejsem nucený pravidly k nějakému hraní dopadů průběhu boje, to připouštím.
Ale škoda, že se zase omezujeme jen na bojové scény :) Asi chápu, proč má Jerson takový pocit z těchto systémů - tedy pokud je hráči mají tendenci porovnávat na základě bojových kol, přitom to je většinou jen zlomek toho, co se ve hrách děje :) Nevím, pořád mám pocit, že feeling ze světa a svět jako takový není pevně zadrátovaný pravidly.